Jumaat, 18 Mac 2011

Alhamdulillah baru berkesempatan Berblog

Alhamdulillah baru berkesempatan berblog setelah sekian lama menyepi. Bukan kerana tiada aktiviti tetapi tidak berkesempatan untuk mencoretkan kata-kata dalam blog. Begitu sibuk dengan tugas seharian hingga lupa untuk mengisi maklumat terkini dalam blog kesayangan.

31 Januari 2011

Saat yang tidak dapat dilupakan apabila membawa pelajar-pelajar SAMURA untuk membuat persembahan sewaktu Majlis Makan Malam yang dihadiri oleh DYTM Raja Nazrin dan Puteri Sara serta Menteri Luar Negara dan 70 duta seluruh dunia. Pengalaman yang tidak dapat dilupakan apabila Kumpulan Ghazal Seri Kencana Samura dan Kumpulan Angklung Pawana Sukma membuat persembahan selama satu jam setengah tanpa henti. Pengalaman pertama dalam majlis rasmi memberikan kematangan kepada kami untuk berikan yang terbaik pada masa hadapan.


26 Februari 2011

Kali pertama muncul dalam TV melalui rancangan Nasi Lemak Kopi O iaitu TV9. Bersama-sama kumpulan Ghazal Seri Kencana Samura dan Kumpulan Zapin Zapura Samura membuat persembahan dalam dua buah lagu iaitu Zapin Bunga Hutan dan Aspalela dalam tema "Zaman Persekolahan", Kesemua pelajar yang menyertai rombongan ini akhirnya menjadi pelakon. Seronok kerana dapat memberikan pengalaman yang berharga kepada mereka.


8 Mac 2011

Muncul kali kedua dalam TV tetapi pada kali ini dalam rancangan Malaysia Hari Ini MHI yang disiarkan seawal 7.40 pagi. Kumpulan yang dibawa ialah Kumpulan Ghazal Seri Kencana Samura dan Pasukan Angklung Pawana Sukma. Membawakan 8 lagu sepanjang rancangan tersebut memberikan pengalaman yang berharga kepada pelajar SAMURA bagi menaikkan nama SAMURA yang telah diiktiraf sebagai Sekolah Berprestasi Tinggi.


Minggu hadapan akan berangkat ke Batam dan selepas itu ke Jakarta Bandung pula. Mudah-mudahan sihat dan dapat menjalankan tugas harian dengan sempurna. ameen...

1 ulasan: